Dokąd, w dobie COVID-19, zmierza rynek Travel Insurance i Assistance? ISON Care w relacji z ITIC Global w Madrycie

Media o nas

W pierwszych dniach listopada, po niemal dwuletniej przerwie od spotkań stacjonarnych, miała miejsce kolejna, 27. już edycja International Travel & Health Insurance Conference. ITIC Global to największa międzynarodowa konferencja dla przedstawicieli branży travel insurance i travel assistance, w tym ubezpieczycieli, asystorów i dostawców usług z całego świata. Tym razem uczestnicy zjechali do Madrytu.

W wydarzeniu wzięło udział ponad 900 osób, którzy przez 5 dni rozmawiali o kondycji i przyszłości rynku oraz wyzwaniach stojących przed branżą. Wśród obecnych, jak co roku, byli także przedstawiciele ISON Care (wcześniej APRIL Polska). W tym roku w stolicy Hiszpanii Polskę reprezentowali: Rafał Buczak – Dyrektor Sprzedaży i Marketingu ISON Care oraz Barbara Warlikowska – Global Network Manager ISON Care. W ciągu kilku dni uczestniczyli w szeregu prelekcji, paneli oraz odbyli serię spotkań m.in. z obecnymi oraz potencjalnymi partnerami świadczącymi usługi medyczne, transportowe czy funeralne w każdym zakątku globu.

– ITIC Global to wydarzenie, które co roku mobilizuje i przyciąga kluczowe marki i przedstawicieli rynku. To miejsce wymiany doświadczeń oraz szansa na nawiązanie szeregu nowych kontaktów. Do Madrytu jechałem z otwartą głową i kalendarzem pełnym spotkań – mówi Rafał Buczak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu ISON Care. – W tym roku, w trakcie ITIC dyskutowaliśmy dużo o Covid-19, ryzykach, wyzwaniach oraz lekcjach, które jako branża wyciągnęliśmy przez ostatnie 24-miesiące trwania pandemii. Musimy pamiętać, że odpowiadamy nie tylko za bezpieczeństwo podróżnych, ale również personelu medycznego, a także lotniczego. Wiemy, że musimy działać wspólnie, dzieląc się wiedzą, dobrymi praktykami i informując nawzajem o aktualnych zagrożeniachMusimy i będziemy działać jak jeden organizm. Z Madrytu wyjeżdżam z konstruktywnymi wnioskami, nowymi znajomościami biznesowymi, wieloma pomysłami oraz obiecującymi kontraktami – dodaje Rafał Buczak.

W trakcie ITIC Global 2021 nie zabrakło także rozmów o telemedycynie czy innowacjach z obszaru insurtech, które skutecznie pomagają usprawniać działanie branży ubezpieczeniowej i assistance. Jedną z ciekawszych była z pewnością dyskusja w temacie „Cost containment challenges and solutions”, w ostatnim dniu konferencji. Jest to niezwykle nośny temat, szczególnie w kontekście rosnących kosztów usług medycznych i z nimi powiązanych.

Jak przekonuje Barbara Warlikowska, Global Network Manager w ISON Care, obecność na ITIC Global jest dla niej bardzo ważna. – Na co dzień odpowiadam za globalną siecią usługodawców i partnerów ISON Care (wcześniej APRIL Polska), którzy pomagają nam realizować zlecone zadania w ramach pomocy assistance. W mojej pracy niezwykle istotne są bezpośrednie relacje z ludźmi i firmami, z którymi współpracujemy. Wraz z zespołem, który prowadzę, regularnie jeździmy do najważniejszych destynacji, nie tylko turystycznych, odwiedzamy partnerskie placówki medyczne, spotykamy się z naszymi usługodawcami, negocjujemy ceny i warunkiTo dzięki nim możemy sprawnie zadziałać w każdej sprawie, która dotyczy Klientów naszych partnerów ubezpieczeniowych – twierdzi. – Uczestniczę w tym wydarzeniu już siódmy rok i z pewnością, w 2022 roku, będę chciała być na ITIC Global w Atenach.  – dodaje Barbara Warlikowska.

O czym nie wolno zapomnieć przed wylotem za granicę?
ISON Care: Predykcje dla assistance podróżnego w roku 2022
Podobne wpisy

ISON Care: Znów podróżujemy

ISON Care: Znów podróżujemy
Czytaj więcej

Turystyka Polaków w dobie pandemii

Turystyka Polaków w dobie pandemii
Czytaj więcej

Co czeka assistance podróżne w roku 2022

Co czeka assistance podróżne w roku 2022
Czytaj więcej