Center
Usługi call i contact center świadczone na profesjonalnym poziomie to szansa na bezpośrednie i precyzyjne dotarcie do celowanej grupy odbiorców oraz skuteczny sposób na utrzymanie i wzmocnienie relacji z klientami.
ISON Care to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka. Nasze ponad 30-letnie doświadczenie na rynku ubezpieczeń i usług assistance pozwoliło nam na zbudowanie profesjonalnego działu call center i contact center, skutecznie wspierającego działania firmy w obszarze assistance w Polsce i za granicą. Usługi z zakresu call i contact center od wielu lat z powodzeniem świadczymy również dla klientów zewnętrznych.
Pracujemy w nowoczesnym centrum operacyjnym, zlokalizowanym w Warszawie, wyposażonym w 100 profesjonalnych stanowisk contact center, obsługiwanych przez doświadczonych konsultantów i specjalistów ds. obsługi klienta przez całą dobę. Ich liczba może zostać zwiększona na potrzeby zlecanych projektów.
Typowy zakres usług świadczonych przez Call & Contact Center ISON Care to m.in.:
- przyjmowanie zgłoszenia szkód
- obsługa infolinii 24/7
- kampanie telemarketingowe – przychodzące i wychodzące
- badanie rynku
- obsługa baz danych
Usługi Call & Contact Center oferujemy m.in.:
- towarzystwom ubezpieczeń
- firmom z branży motoryzacyjnej i CFM
- bankom i innym instytucjom finansowym
- firmom polskim i zagranicznym
- partnerom z innych branż